Martin Brockhoff

Porträt Martin BrockhoffMartin Brockhoff arbeitet seit 1992 als Fotograf in Bielefeld für Unternehmen und Magazine. Er ist auch tätig für Stiftungen und Projekte der Europäischen Union. Seit 1997 ist er Mitglied der Agentur laif. Seine künstlerische Arbeit wurde in Museen und Galerien ausgestellt. Im Jahre 2002 erhielt er den Marta-Hoepffner-Preis. 2003 wurde er in die “Deutsche Fotografische Akademie berufen”.

Photographer Martin Brockhoff is based in Bielefeld, Germany.  Since 1992 he has worked for severel magazines, newspapers, publications and enterprises. His photographs have been shown in museums and galeries. He has also won several awards for his photography. In 2002 he received the Marta-Hoepffner-Prize. Martin Brockhoff is a member of the "Deutsche Fotografische Akademie" and laif-Agency/Germany.